SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PZU Życie liderem w internecie

W 100 dni od uruchomienia, strona internetowa PZU Życie SA została uznana za najlepszą stronę towarzystwa ubezpieczeniowego.

Badanie przeprowadzone przez naukowców z Wyższej Szkoły Handlu i Prawa obejmowało wszystkie towarzystwa ubezpieczeniowe działające w Polsce. Wyniki tego badania zostały ogłoszone 26 września br. podczas seminarium "Internet w działalności ubezpieczeniowej" zorganizowanego przez Polską Izbę Ubezpieczeń.

"To miłe wyróżnienie dla całego zespołu zajmującego się realizacją strategii aktywnej obecności PZU Życie SA w Internecie. Cieszy tym bardziej, że tytuł został przyznany na podstawie reprezentatywnego sondażu. Przyjęty przez nas kierunek działań okazał się skuteczny. Świadczy o tym liczba odwiedzający naszą stronę - obecnie ponad 600 osób dziennie - powiedział Karol Sawicki - Dyrektor do spraw Komunikacji PZU Życie SA.

Projekt internetowy jest zgodny z nową strategią marketingową PZU Życie SA, zakładającą rewitalizację marki i przebudowę portfela jej produktów. Ma trafić głównie do ludzi młodych i osób w średnim wieku (20-45 lat). Jednym z czynników warunkujących sukces rozpoczętych działań, było wpisanie nowych kanałów komunikacji w strategię marketingową spółki. Internet potraktowano jako narzędzie kreowania nowoczesnego wizerunku. Adres serwisu internetowego postanowiono uczynić jednym z głównych elementów materiałów BTL i ATL. Przyjęto założenie, że skrót "www" jest tak powszechny (nawet wśród osób nie korzystających z Internetu), że samo posługiwanie się nim świadczy o nowoczesności firmy.

"Chodziło nam o stworzenie miejsca, w którym nasi obecni i przyszli klienci mogliby uzyskać informacje o naszej firmie i ofercie produktowej. Postawiliśmy na interaktywność. I udało się." - powiedział Dominik Kaznowski, Koordynator do spraw Komunikacji Marketingowej.

"Zależy nam na tym, by poprzez Internet i nowoczesne formy komunikowania, zwrócić uwagę młodych ludzi na to, co może zaoferować im największy polski ubezpieczyciel. Tradycja w nowoczesnej formie jest właściwą receptą na sukces" - dodałDominik Kaznowski.

Dołącz do dyskusji: PZU Życie liderem w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl