Q&A Consulting wspiera launch nowej marki Naturals
Agencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR nowejmarki chipsów Naturals należącej do koncernu The Lorenz BahlsenSnack-World.
W ramach wygranego przetargu agencja Q&A Consultingprzeprowadzi działania PR zgodnie z przygotowaną strategią. Celemaktywności będzie budowanie świadomości nowej marki i wywołaniepozytywnych emocji wśród konsumentów. Przetarg na działania PRzostał rozpisany w listopadzie, brały w nim udział 3 agencje.
Działania PR prowadzone przez Q&A Consulting obejmą medialifestylowe, opiniotwórcze oraz handlowe. Na początku marca wWarszawie odbędzie się również event nawiązujący do filozofiiproduktów wellness z udziałem Polskiego Teatru Tańca zPoznania.
Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszyć będzie równieżintensywna kampania reklamowa w TV, Internecie, w prasie handloweji mediach kobiecych m.in. Claudia, Twój Styl, Olivia, Viva, Avanti,Focus, Logo, Glamour, Elle, czy Uroda. Działania wspierające launchproduktu zostały zaplanowane na 6 miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Q&A Consulting wspiera launch nowej marki Naturals