SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rada Programowa RemaDays 2005 już działa

W dniu 30 listopada 2004r. w Warszawie została powołana Rada Programowa Kongresu przy Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy REMADAYS 2005

W dziewięcioosobowym składzie znaleźli się przedstawiciele świata nauki i czołowi praktycy najważniejszych sektorów branży - mediów, PR, reklamy oraz badań rynkowych.

Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005, które odbędą się w dniach 22-24 marca 2005r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI będą imprezą o charakterze konferencyjno-wystawienniczym. Uczestnictwo w imprezie zapowiedzieli przedstawiciele firm działających we wszystkich sektorach branży marketingu, tj. media, agencje ATL i BTL, domy mediowe, instytuty badania rynku i opinii, agencje PR, firmy reklamy zewnętrznej, biura organizacji wydarzeń specjalnych, agencje reklamy interaktywnej, wydawcy marketingowych baz danych, agencje fotograficzne, producenci artykułów reklamowych, opakowań i systemów wystawienniczych, etc. Głównym organizatorem imprezy jest wydawnictwo GJC Inter Media Sp. z o.o.

Kongres przy Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 jest inicjatywą, która ma na celu stworzenie platformy integracji i wymiany doświadczeń całego polskiego świata marketingu. Po raz pierwszy w historii, w jednym miejscu i czasie, spotkają się najważniejsi teoretycy i praktycy wszystkich sektorów tej branży. Program trzydniowego Kongresu obejmie wykłady, seminaria i panele dyskusyjne omawiające problematykę komunikacji marketingowej w ujęciu globalnym. Głównym celem spotkań będzie ukazanie przenikania się i wzajemnych zależności poszczególnych obszarów aktywności marketingowej.

Do udziału w pracach Rady Programowej Kongresu zostali zaproszeni wybitni przedstawiciele poszczególnych dyscyplin komunikacji, reprezentujący czołowe firmy, organizacje branżowe i życie naukowe. Do ich zadań należeć będzie określenie tematyki wystąpień, skonstruowanie spójnego planu konferencji i zaproszenie najbardziej prestiżowych uczestników. Rada zajmie się również pomocą i doradztwem wystawcom w kwestiach przygotowania prezentacji w części konferencyjnej RemaDays 2005.

Na czas trwania imprezy zostanie otwarte Biuro Rady Programowej, które będzie odpowiadać za logistykę, wydawnictwa kongresu, a także organizację przedsięwzięć dodatkowych, takich jak medialna kanapa czy kongresowy hyde park.

Aktualny skład rady przedstawia się następująco:

1. Jakub Bierzyński - OMD Poland;
2. Bartłomiej Gola - Tequila BTL, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego;
3. Paweł Kastory - Corporate Profiles DDB, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych;
4. Krzysztof Kruszewski - SMG/KRC Millward Brown;
5. prof. Ryszard Ławniczak - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, doradca Prezydenta RP;
6. Sebastian Łuczak - Pekao S.A.;
7. Paweł Trochimiuk - Partner of Promotion, Związek Firm Public Relations;
8. dr Dariusz Tworzydło - Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie;
9. Marek Wróbel (sekretarz rady) - Neuron APR, internetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

- Jestem pewien, że wiedza i doświadczenie członków rady będą dla nas ogromnym wsparciem w organizacji imprezy. Z drugiej strony, jako doświadczeni eksperci, przygotują merytoryczny program kongresu, tak, by obejmował najważniejsze problemy współczesnego marketingu oraz jego poszczególnych obszarów. Dzięki temu Remadays 2005 stanie się ważnym, prestiżowym i kontynuowanym w kolejnych latach wydarzeniem - mówi Sławomir Giefing, Prezes Zarządu GJC Inter Media.

Dołącz do dyskusji: Rada Programowa RemaDays 2005 już działa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl