SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radek Jaworski szefem działu komunikacji Eurosportu

Eurosport Polska stworzył dział komunikacji, którego celem jest wzmocnienie oraz integracja działań komunikacyjnych firmy. Na jego czele jako head of communications stanął Radek Jaworski.

Jaworski odpowiedzialny będzie za tworzenie strategii komunikacji marketingowej B2C, B2B oraz PR oraz nadzorowanie ich realizacji w odniesieniu do produktów grupy Eurosport, do których należą kanały telewizyjne Eurosport, Eurosport 2, Eurosport News, aplikacja video Eurosport Player oraz strona internetowa eurosport.pl.

Radek Jaworski przez ostatnie pięć lat pracował jako PR manager Panasonic Polska. Był odpowiedzialny za opracowywanie oraz realizację strategii public relations tej firmy w Polsce oraz krajach bałtyckich. Wcześniej związany był z agencją United PR, gdzie pracował m.in. stanowisku senior account manager i obsługiwał takie firmy jak Kompania Piwowarska, Procter&Gamble, Microsoft, Polkomtel czy PZU.


W dziale komunikacji Eurosport Polska poza Jaworskim pracują także Anna Łuszczyńska i Paweł Rozmianiec.

Wcześniej za działania PR dla Eurosportu w Polsce odpowiadał zatrudniony na stanowisku press officera Marek Kaleta, który pozostaje w stacji jako dziennikarz i komentator.
 

Dołącz do dyskusji: Radek Jaworski szefem działu komunikacji Eurosportu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Właściwy człowiek na właściwym miejscu.
odpowiedź
User
kisiel
Ciekawe jaka jest jego wiedza o sporcie, ale pewnie duża, skoro się zgłosił. Brawo
odpowiedź
User
endy
Witam
odpowiedź