SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Bis rezygnuje z agencji Opus B

Radio Bis zmienia agencję do obsługi kampanii wizerunkowej.

W związku z modyfikacją warstwy programowej i muzycznej BIS Polskiego Radia, podjęto decyzję o wdrożeniu do realizacji innej linii promocyjnej, niż planowana do tej pory - poinformowała Anita Celarska, Specjalista ds. Public Relations PR SA.

Kreację przygotowaną przez Opus B zastąpi projekt warszawskiej agencji Kreacja PRO.

- Obydwie koncepcje były wysoko ocenione w badaniach focusowych, ale wybrany wcześniej projekt nie jest spójny z obecnie przyjętymi założeniami programowymi - dodała Anita Celarska.

Termin wprowadzenia kampanii pozostaje bez zmian, czyli wrzesień tego roku.

Dołącz do dyskusji: Radio Bis rezygnuje z agencji Opus B

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl