SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Radio Maryja” i Madonna w kampanii Radia Złote Przeboje

Na outdoorze trwa wizerunkowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje. Pierwszy layout wykorzystywany w tej akcji opiera się na żartobliwej aluzji do Radia Maryja.

Prowadzona obecnie wizerunkowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje jest oparta na nawiązaniach do artystów, których piosenki można usłyszeć w tej rozgłośni. Pierwsza odsłona akcji wykorzystuje layout utrzymany w stylistyce witrażu i zawierający slogan „Dziękujemy za Madonnę – Tadeusz z Rodziną”. Cały przekaz można interpretować jako aluzyjne wykorzystanie wizerunku Radia Maryja. Kolejna odsłona akcji będzie dotyczyć Robbiego Williamsa, a następne – innych artystów obecnych w Radiu Złote Przeboje.

Akcja obejmująca standardowe billboardy, citiboardy i backboardy w formatach 6x3 i 8x4 m jest prowadzona od stycznia we wszystkich miastach, w których nadaje Radio Złote Przeboje. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Blue Angels.

Dołącz do dyskusji: „Radio Maryja” i Madonna w kampanii Radia Złote Przeboje

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pakero
bardzo małe czytelne. Wątpie czy zabiegany, gadający przez telefon na ulicy człowiek jest w stanie to "skminić" . I jeszcze te barwy w ogóle nie kojarzące się z RM. Słabe.
0 0
odpowiedź
User
cheap
genialne haha
0 0
odpowiedź
User
Saszka
barwy i grafika kojarzą się z witrażem, witraż z kościołem, a kościół z RM. dla mnie powiązanie jest proste i mimo zabiegania udało mi się je rozszyfrować. ta wersja reklamy podoba mi się bardziej, niż Kazik i Isabel dziękujący za Robbiego Williamsa.
0 0
odpowiedź