Radio najskuteczniejszym medium wobec planujących zakup samochodu
Reklama radiowa wciąż jest jednym z najlepszych sposobów nadotarcie do nowych klientów planujących zakup samochodu.
Jak informuje serwis Radio Ink, powołując się na badanie firmyThe Media Audit, 22,2 procenta respondentów słuchających radiaprzez co najmniej trzy godziny dziennie (tzw. heavy listeners),planuje zakup samochodu.
Tymczasem dla wszystkich badanych wskaźnik ten wyniósł 18procent.
Spośród pięciu najważniejszych mediów, jakimi są outdoor,telewizja, prasa, radio i Internet, radio zanotowało wynik o blisko25 procent wyższy od średniej dla całego rynku.
Z badania The Media Audit wynika także, że blisko 25 procentbadanych planujących zakup samochodu jest optymistycznienastawionych pod względem swoich finansów, podczas gdy u tzw. heavylisteners wskaźnik ten wyniósł ponad 28 procent.
źródło: Radio Ink
Dołącz do dyskusji: Radio najskuteczniejszym medium wobec planujących zakup samochodu