Radio Zet dogania RMF FM
RMF FM odnotował w styczniu 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród stacji radiowych. Traci PR 3.
RMF FM zarobiło 25 399 820 zł wobec 25 508 860 zł w analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 24 430 955 zł (ponad 6 milionów zł więcej niż w ubiegłym roku).
Na trzecim miejscu radiowa Trójka a dopiero na szóstym uplasowała się "Jedynka", mimo wzrostu wpływów reklamowych.
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Wrocław - wzrost z 1,77 mln zł do 2,76 mln zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w styczniu 2007 roku 102 339 350 zł wobec 79 897 843 zł w 2006 roku.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | I.2007 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: Radio | 102 339 350 zł |
RMF FM | 25 399 820 zł |
ZET | 24 430 955 zł |
PR 3 | 2 887 868 zł |
ESKA Wrocław | 2 759 362 zł |
ESKA Warszawa | 2 710 720 zł |
PR 1 | 2 582 660 zł |
ESKA Poznań | 2 408 874 zł |
HIT FM (ESKA Trójmiasto) | 2 156 644 zł |
ESKA Łódź | 1 953 174 zł |
ESKA Katowice (Śląsk) | 1 816 548 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | I.2006 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: Radio | 79 897 843 zł |
RMF FM | 25 508 860 zł |
ZET | 17 956 430 zł |
PR 3 | 3 334 480 zł |
PR 1 | 2 400 920 zł |
ESKA Warszawa | 2 144 776 zł |
ESKA Wrocław | 1 776 792 zł |
ESKA Poznań | 1 653 964 zł |
ESKA Łódź | 1 425 698 zł |
HIT FM (ESKA Trójmiasto) | 1 372 376 zł |
ESKA Katowice (Śląsk) | 1 226 656 zł |
dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Dołącz do dyskusji: Radio Zet dogania RMF FM