SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Zet dogania RMF FM

RMF FM odnotował w styczniu 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród stacji radiowych. Traci PR 3.

RMF FM zarobiło 25 399 820 zł wobec 25 508 860 zł w analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 24 430 955 zł (ponad 6 milionów zł więcej niż w ubiegłym roku).

Na trzecim miejscu radiowa Trójka a dopiero na szóstym uplasowała się "Jedynka", mimo wzrostu wpływów reklamowych.

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Wrocław - wzrost z 1,77 mln zł do 2,76 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w styczniu 2007 roku 102 339 350 zł wobec 79 897 843 zł w 2006 roku. 

bez autopromocji
Rok / MiesiącI.2007
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: Radio102 339 350 zł
RMF FM25 399 820 zł
ZET24 430 955 zł
PR 32 887 868 zł
ESKA Wrocław2 759 362 zł
ESKA Warszawa2 710 720 zł
PR 12 582 660 zł
ESKA Poznań2 408 874 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto)2 156 644 zł
ESKA Łódź1 953 174 zł
ESKA Katowice (Śląsk)1 816 548 zł

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącI.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: Radio79 897 843 zł
RMF FM25 508 860 zł
ZET17 956 430 zł
PR 33 334 480 zł
PR 12 400 920 zł
ESKA Warszawa2 144 776 zł
ESKA Wrocław1 776 792 zł
ESKA Poznań1 653 964 zł
ESKA Łódź1 425 698 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto)1 372 376 zł
ESKA Katowice (Śląsk)1 226 656 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: Radio Zet dogania RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl