Radio Zet partnerem medialnym WOŚP, do wylicytowania współprowadzenie "Listy Przebojów"
Radio ZET po raz kolejny będzie wspierało finał Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Rozgłośnia jako partner medialny wydarzenia oferuje na aukcjach licytację Złotego Serduszka i współprowadzenie "Listy Przebojów Radia ZET".
Najbliższy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy został przełożony z 10 na 31 stycznia ze względu na pandemię koronawirusa i wprowadzone przez rząd obostrzenia. Podczas najbliższego finału będzie prowadzona zbiórka na wsparcie laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.
Partnerem medialnym wydarzenia zostało także Radio Zet, które będzie wspierało akcję m.in. na swojej antenie. W poniedziałek, 25 stycznia gościem Tomasza Kasprzyka w "Coolturalnym wieczorze" będzie Jurek Owsiak, a 30 stycznia Beata Tadla w "To właśnie weekend" porozmawia z Lidią Niedźwiedzką-Owsiak o szczegółach tegorocznej zbiórki.
Także 30 stycznia ruszy antenowa aukcja Złotego Serduszka z numerem 29, które będą mogli licytować słuchacze stacji aż do niedzieli, 31 stycznia. W ubiegłym roku aukcja osiągnęła kwotę 40 tys. zł.
Natomiast 31 stycznia – w dzień finału WOŚP – ramówka Radia Zet w całości zostanie podporządkowana wydarzeniu. Przez cały dzień dziennikarze będą relacjonować najważniejsze wydarzenia związane ze zbiórką.
Specjalne studio Radia ZET powstanie na Placu Defilad w Warszawie, a dziennikarzy będzie można zobaczyć w trakcie transmisji z wydarzenia.
Podsumowaniem tegorocznego Finału będzie poniedziałkowe specjalne wydanie "Gościa Radia ZET" z Jurkiem Owsiakiem, które o 17:00 poprowadzi Joanna Komolka.
W ramach aukcji możliwe będzie również wylicytowanie współprowadzenia "Listy Przebojów Radia ZET" raz z dziennikarzem muzycznym, Marcinem Wojciechowskim. Gospodarz pasma zdradzi też tajniki tworzenia listy i pomoże przygotować się do występu przed mikrofonem. Zwycięzcę czekają zapowiedzi piosenek i rozmowy o kulisach tworzenia radia. Całkowity dochód z licytacji zasili cel 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obecnie kwota aukcji sięga prawie 2 tys. zł.
WOŚP od 1993 roku
Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy są organizowane od 1993 roku, dotychczas zawsze odbywały się w pierwszej połowie stycznia. W ramach akcji zebrano łącznie ok. 1,3 mld zł na wsparcie służby zdrowia.
Od 2017 roku partnerem telewizyjnym Fundacji WOŚP jest TVN, który zastąpił w tej roli Telewizję Polską. Od wielu lat z WOŚP współpracuje Allegro (na platformie prowadzone są licytacje charytatywne, m.in. przedmiotów podarowanych przez znane osoby), a w 2018 roku zmienił się partner bankowy: Bank Pekao został zastąpiony przez mBank. Wśród partnerów akcji są też Lidl Polska, Play i Mastercard.
Dołącz do dyskusji: Radio Zet partnerem medialnym WOŚP, do wylicytowania współprowadzenie "Listy Przebojów"