Radom z nowym logo i strategią „Siła w precyzji”
Władze Radomia zaprezentowały nowe logo tego miasta i strategię jego komunikacji opartą na haśle „Siła w precyzji”. Przygotowała je agencja Demo Effective Launching.
Przygotowana przez Demo Effective Launching strategia komunikacyjna Radomia opiera się na historii i profilu gospodarczym tego miasta związanymi z techniką precyzyjną. Firma zaproponowała Radomiowi budowanie wizerunku miasta o charakterze przemysłowym, ośrodka edukacyjnego o profilu technicznym oraz społeczności ludzi przedsiębiorczych. Wedle tej strategii Radom ma być miastem atrakcyjnym gospodarczo, kulturalnie, edukacyjnie i turystycznie, w którym panuje zdrowe podejście do pracy i życia.
W oparciu o te założenia Demo Effective Launching przygotowała nową identyfikację wizualną miasta, której najważniejszym elementem jest logotyp z claimem „Siła w precyzji”. Jednocześnie dokument z opracowaną przez siebie strategią marki Radom agencja przekazała władzom miasta, które zaplanują oparte na niej działania komunikacyjne.
Dołącz do dyskusji: Radom z nowym logo i strategią „Siła w precyzji”
1. W Radomiu nie ma przewodniego przemysłu, który opierałby się na precyzji
2. Jeśli nie ma precyzji to nie ma siły które z niej wynika
3. Odkąd to kolory orange, sky blue oznacząjom precyzję, czy wogóle miasto.
4. Litera R w logotypie nawiązuje tu raczej to bierzni sprinterskiej.
5. Zastosowane czcionki nie mają nic z precyzji, zaokrąglone końcówki świadczą o lekkomyślności samego hasła, o braku powagi
6. Jeśli piszemy o precyzji to pokażmy ją.
Pozdrawiam
A nowym raczkującym PRowcom przekazać, iż Logotyp to grafika+psychologia+stan faktyczny. Inaczej taki znak staje się źródłem dowcipów i drwin. Czego nikomu nie życzymy
Arte Ference PR & CO