Radość dzieci i rodziców w kampanii promującej Bakusia (wideo)
W ramach wiosennej komunikacji marki Bakuś (należąca do Bakomy) prowadzone są dwa rodzaje działań w mediach: wizerunkowa kampania przypominająca rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci oraz loteria z nagrodami zachęcającą konsumentów do sięgnięcia po produkty marki. Za akcję odpowiadają Universal McCann, Kalicińscy.com i Kolman Advertising.
Spoty Bakusia emitowane w ramach kampanii pod hasłem „Są powody do dumy” podkreślają więź łączącą dzieci i rodziców. Głównymi bohaterami są najmłodsi, których codzienność wypełniona jest nowymi odkryciami, zdobywaniem kolejnych umiejętności i dokonywaniem pierwszych samodzielnych wyborów. Reklamy emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz w internecie (VoD).
Drugim etapem działań jest komunikacja loterii „Poszukiwacze nagród”, która rozpoczęła się 16 kwietnia. W każdym zakupionym kubeczku Bakusia znajduje się kod dający szansę na udział w losowaniu nagród. 30 -sek. spoty dedykowane loterii, utrzymane w bajkowej konwencji, emitowane będą w telewizji oraz internecie.
Za zakup i planowanie mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM. Autorem kreacji kampanii pod hasłem „Są powody do dumy” jest agencja Kalicińscy.com, zaś loterii „Poszukiwacze nagród” - Kolman Advertising.
Dołącz do dyskusji: Radość dzieci i rodziców w kampanii promującej Bakusia (wideo)
W sam raz dla lemingów goniących za kasą,dla których dziecko to tylko koszt i utrapienie.
Bo człowiek bez dzieci jest nikim,zwłaszcza gdy starość i niedołęstwo puka do drzwi.