Radosław Gołąb odpowiada za rozwój produktów digital AMS
Do zespołu firmy reklamy zewnętrznej AMS dołączył Radosław Gołąb, obejmując stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktów digital. Poprzednio pracował w firmie Gemius.
Gołąb będzie odpowiedzialny za budowę i wdrożenie modelu sprzedaży oferty cyfrowej, rozwój oferty digital out-of-home w połączeniu z rozwiązaniami online, a także współpracę z innymi podmiotami.
Radosław Gołąb z branżą reklamy online związany jest od ponad 13 lat. Poprzednio pracował w firmie Gemius na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego. Zajmował się rozwojem produktu skierowanego do wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na 19 rynkach; odpowiadał za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Oprócz tego prowadził szkolenia oraz wykłady dotyczące technologii programmatic i zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie.
Jest członkiem Grupy Roboczej IAB dotyczącej reklamy programmatic. Wcześniej zajmował się rozwijaniem oferty reklamowej wideo wydawców w firmie brokerskiej Atmedia.
W pierwszym kwartale br. przychody grupy kapitałowej Agora zmalały o 6,1 proc. do 289,6 mln zł, strata netto wzrosła z 3,4 do 47,1 mln zł, a zysk EBITDA - z 37,9 do 44,6 mln zł. Koszty operacyjne firmy zwiększyły się o 0,4 proc. do 309,1 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Radosław Gołąb odpowiada za rozwój produktów digital AMS