Radosław Mincewicz za Huberta Świtalskiego na czele sprzedaży agencyjnej w Sport.pl
Radosław Mincewicz, poprzednio związany z DaWanda.pl, objął funkcję head of agency group w serwisie Sport.pl (należącym do Grupy Gazeta.pl). Zastąpił Huberta Świtalskiego, który przeszedł do Ströer Digital Media.
Jako head of agency group Radosław Mincewicz kieruje zespołem agencyjnym zajmującym się sprzedażą ofert reklamowych Sport.pl oraz jego stron tematycznych Fitness.Sport.pl, PolskaBiega.pl czy Polskanarowery.pl. Zespół jest częścią zespołu sprzedaży Sport.pl, którym kieruje Artur Grochowski.
Poprzednio zespołem agencyjnym Sport.pl zarządzał Hubert Świtalski, który przeszedł do sieci reklamy internetowej Ströer Digital Media.
Poprzednio Radosław Mincewicz pełnił funkcję commercial sales managera w serwisie DaWanda.pl, odpowiadał za rozwój sprzedaży powierzchni reklamowych oraz projektów, przygotowanie strategii sprzedaży, planowanie biznesowe i współpracę z klientami. Wcześniej przez kilka lat pracował już w Agorze, jako international account manager w biurze reklamy Gazeta.pl odpowiadał m.in. za rozwój działu sprzedaży zagranicznej w Gazeta.pl, koordynowanie sprzedaży powierzchni reklamowych firmy Microsoft (m.in. Skype, Outlook) i negocjacje z innymi klientami zagranicznymi.
Według danych Gemius/PBI we wrześniu br. wszystkie strony Grupy Gazeta.pl zanotowały 15,35 mln realnych użytkowników i 624,6 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Radosław Mincewicz za Huberta Świtalskiego na czele sprzedaży agencyjnej w Sport.pl