Rafał Drosik pokieruje strategią i badaniami w Ikea
Rafał Drosik objął stanowisko kierownika ds. strategii i badań wIkea Retail. Zastąpił w tej funkcji Grzegorza Boruca, który zostałdyrektorem firmy ds. marketingu.
Na objętym właśnie w Ikea Retail stanowisku kierownika ds.strategii i badań Rafał Drosik zajmuje się analizą i badaniamimarketingowymi, planowaniem strategicznym oraz szeroko pojętąwiedzą o konsumentach i klientach.
Do Ikei przeszedł z Polkomtela, gdzie pełnił funkcję kierownikadziału analiz i planowania, natomiast wcześniej pracował m.in. jakoekonomista w NBP i jako kierownik działu marketingu i analiz wBiurze Reklamy TVP. Drosik na stanowisku kierownika ds. strategii ibadań Ikei zastąpił Grzegorza Boruca, który kilka miesięcy temuzostał dyrektorem firmy ds. marketingu.
Dołącz do dyskusji: Rafał Drosik pokieruje strategią i badaniami w Ikea