Rafał Drosik: z IKEA Retail do Codemedia
Rafał Drosik objął stanowisko customer & data intelligence director w code.insights - nowej jednostce wydzielonej ze struktury domu mediowego Codemedia, wyspecjalizowanej w badaniach i analityce. Wcześniej pracował w IKEA Retail.
Rafał Drosik przez prawie 8 lat kierował działem Market Intelligence w IKEA Retail, gdzie odpowiadał za strategie, analizy biznesowe oraz szeroko pojęte badania marketingowe.
Wcześniej doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu i analiz zdobywał pracując na stanowiskach kierowniczych w dziale analiz i planowania w Polkomtelu oraz dziale marketingu i analiz Biura Reklamy TVP. Był także ekonomistą w NBP, gdzie nauczył się budować modele ekonometryczne.
Drosik jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Rafał Drosik: z IKEA Retail do Codemedia