Rafał Karczewski z nowymi obowiązkami w Polsat Media
Rafał Karczewski będzie odpowiadał w Polsat Media za negocjacje z domami mediowymi i przychody segmentu In-store TV. W firmie zajmuje stanowisko dyrektora ds. sprzedaży internetu.
– Z punktu widzenia negocjacji reklamowych i uzyskania synergii z oferty korporacyjnej, skupienie w jednych rękach kompetencji internetu i In-store TV zdecydowanie usprawni proces negocjacyjny i sprzedażowy, a tym samym przełoży się wzrost przychodów – tak Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media, uzasadnia przekazanie nowych obowiązków Rafałowi Karczewskiemu. – Obecnie oferta korporacyjna, łącząca w sobie dużą stację telewizyjną, pakiet kanałów tematycznych dla całej rodziny, platformę ipla oraz In-store TV, stanowi zasadniczą większość wszystkich naszych porozumień reklamowych i jest to trend, który wyraźnie zaczyna dominować na rynku – dodaje.
Szefem nadzorującym pracę zespołu sprzedaży In-store TV pozostaje Dariusz Trzciński.
Rafał Karczewski (na zdjęciu) w Polsat Media pracuje od października 2008 roku, pełniąc funkcję dyrektora ds. sprzedaży internetu. Wcześniej był związany z firmami Eniro Polska i Gemius. Jest absolwentem Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Rafał Karczewski z nowymi obowiązkami w Polsat Media