Rafał Nagiecki: z Change na szefa działu design w Saatchi & Saatchi Group Poland
Rafał Nagiecki zaczął pracę jako design department executive director w Saatchi & Saatchi Group Poland (obejmującej agencje marketingowe Saatchi & Saatchi Poland i Interactive Solutions). Poprzednio pracował w Change, a wcześniej m.in. w MRM Worldwide, Leo Burnett i G7.
W Saatchi & Saatchi Group Poland Rafał Nagiecki będzie zarządzał 20-osobowym zespołem design, łączącym kompetencje w zakresie różnych kanałów komunikacji. Będzie raportował bezpośrednio do Kamila Majewskiego, dyrektora kreatywnego firmy.
Objęta przez Nagieckiego funkcja design department executive directora to nowo utworzone stanowisko. - Ponieważ zespół design rozrósł się w ciągu roku dość znacznie i zintegrowaliśmy nurty: art., print, digital i e-commerce design, konieczne było powołanie nowej osoby z interdyscyplinarnymi kompetencjami w tym zakresie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Bruź-Soniewicka, dyrektor zarządzająca Saatchi & Saatchi Group Poland.
Przez ostatnie dwa lata Rafał Nagiecki był związany z agencją Change, kolejno pełniąc funkcje art directora i senior art directora. Wcześniej pracował m.in. jako art director w Leo Burnett Warsaw, head of design w Leo Burnett Warsaw i G7, junior art director w MRM Worldwide oraz kreatywny w McCann Worldwide.
Przygotowywał projekty kreatywne dla takich marek jak m.in. T-Mobile, Heyah, Martini, Ferrero, Chipita, Millennium Bank i Proama. Jego prace były nagradzane m.in. w Polskim Konkursie Reklamy KTR.
Dołącz do dyskusji: Rafał Nagiecki: z Change na szefa działu design w Saatchi & Saatchi Group Poland