Rafał Paruszewski szefem autopromocji w Polsacie
Rafał Paruszewski, związany kiedyś z Grupą TVN, został nowym szefem działu autopromocji w Polsacie. Zastąpił Katarzyną Wyszomirską-Wierczewską, która odeszła ze stacji.
Wyszomirska-Wierczewska odeszła z Telewizji Polsat do Polkomtela, gdzie została szefem komunikacji marketingowej. Jak portal Wirtualnemedia.pl podał tydzień temu, sprawowaną przez nią funkcję dyrektora pionu marketingu przejęła Ewa Lewandowska, wcześniej szefowa promocji w Polsacie. Jest ona ze stacją związana od 2003 roku (więcej na ten temat).
Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska była także szefową działu autopromocji Polsatu. To stanowisko objął teraz Rafał Paruszewski. Ostatnio pracował on w studiu filmowym Orka Film jako 3D generalista i supervisor. Wcześniej związany był z TPS Film Studio jako broadcast designer i grafik 3D. W przeszłości był także zatrudniony w Grupie TVN, m.in. jako broadcast designer TVN i wiceszef autopromocji TVN24. Związany był też z agencjami Wilson&Brown, Radna i Xart.
Dołącz do dyskusji: Rafał Paruszewski szefem autopromocji w Polsacie