Rainbow promuje się na "Króla Egzotyki"
Ruszyła kampania reklamowa biura podróży Rainbow, promująca ofertę do krajów egzotycznych. Akcja powstała we współpracy z Fat Baby.
Symbolami najnowszej kampanii reklamowej Rainbow są lew jako Król Egzotyki oraz królewska korona. Różnorodność i przewaga egzotycznej oferty biura podróży pokazana jest na przykładzie 11 destynacji z różnych kontynentów m.in. Meksyku, Dominikany, Wietnamu, Kenii i Australii.
Działania promocyjne obejmują: outdoor, siatki wielkoformatowe, internet, nośniki na lotniskach Chopina i Katowice Airport oraz materiały BTL w oddziałach Rainbow. Nośniki lotniskowe (outdoor, plakaty, ekrany, CLP, proporce, drzwi) zostały w każdym przypadku dobrane kontekstowo.
Kampania została przygotowana we współpracy z agencją Fat Baby.
Dołącz do dyskusji: Rainbow promuje się na "Króla Egzotyki"