Rainbow Tours „zwierzęco” reklamuje darmową zmianę terminu wyjazdu (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej Rainbow Tours nawiązującej do konwencji filmów przyrodniczych. Akcję przygotowały i realizują agencja Fat Baby oraz dom mediowy BiFri.
W obecnej odsłonie kampanii Rainbow Tours reklamowana jest promocja, w ramach której każdy klient, który wykupił już wyjazd, może bezpłatnie zmienić jego termin. Taka możliwość obowiązuje przy wycieczkach z oferty Lato 2014 wykupionych do końca stycznia. Ma to zachęcić klientów do jak najwcześniejszego rezerwowania wyjazdów.
Reklamy opisują różne osoby będące na zagranicznych wycieczkach jako egzotyczne zwierzęta - co podkreśla głos Krystyny Czubówny, znanej m.in. jako lektorka filmów przyrodniczych. Pierwsze spoty były emitowane od początku listopada (obejrzyj je).
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie), internecie, radiu, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży Rainbow Tours (materiały BTL).
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Fat Baby, a spoty - nakręcone przez Bartka Kaczmarka, a wyreżyserowane przez Bartosza Dombrowskiego - zrealizowały firmy Papaya Films (produkcja) i Lunapark (postprodukcja). Media zaplanował i kupił dom mediowy BiFri.
Dołącz do dyskusji: Rainbow Tours „zwierzęco” reklamuje darmową zmianę terminu wyjazdu (wideo)