SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Rarka' w nowej kampanii Plusa z kabaretem Mumio (wideo)

Ruszyła pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej Plusa i MixPlusa z udziałem kabaretu Mumio. Hasłem przewodnim akcji, która promuje najnowszą ofertę dla klientów indywidualnych, jest słowo "rarka".

Słowo to występuje spotach w znaczeniu - wyjątkowo rzadka okazja, rarytas i gratka. W zależności od wersji reklamy jego pochodzenie jest różne. "Rarka" to zapożyczenie od łacińskiego "rarus" znaczącego rzadki, lub od niewyraźnie wymówionego słowa "lalka" ("Rarka" Plusa zamiast "Lalka" Prusa).

Głównym medium rozpoczętej dziś kampanii jest telewizja. W głównych stacjach ogólnopolskich emitowanych będzie kilka wersji spotów. Będą to 15-sekundowe animacje i 30-sekundowe filmy reklamowe z udziałem kabaretu Mumio. Spoty półminutowe wyreżyserował Iwo Zaniewski.




Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są takie media jak: prasa (główne dzienniki i tygodniki, a także prasa lokalna), outdoor (tablice: 12x3, 12x4 i 6x3), radio (RMF FM, Radio Zet) oraz internet (główne portale). Kreację przygotowała agencja PZL, a media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.

Kampania potrwa do 31 października br.

Dołącz do dyskusji: 'Rarka' w nowej kampanii Plusa z kabaretem Mumio (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl