SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Raz-dwa i po bólu” w reklamie Neoxenu (wideo)

W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek żelu przeciwzapalnego i przeciwbólowego Neoxen (produkowanego przez Valeant Polska). Akcję przygotowały firmy Heads Advertising i Film Delikatesy.

Spot żelu Neoxen pokazuje, że w codziennym życiu każda osoba wykonuje tysiące skłonów, przysiadów, wymachów i kroków.

Reklama podkreśla, że produkt skutecznie zwalcza mogące z tego wynikać bóle stawów i stany zapalne.

Kampania oprócz telewizji (kanały ogólnopolskie) obejmuje internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Heads Advertising, a spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Film Delikatesy.

Dołącz do dyskusji: „Raz-dwa i po bólu” w reklamie Neoxenu (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obserwator ulic
Nie dajcie się zwieść idiotycznym reklamom. Ten cały Neoxen to NAPROXEN, który nikomu nigdy nie pomógł i nie pomoże ponieważ maścią można natrzeć sobie..............Maść nigdy nie wnika do wnętrza komórki więc jest nieskuteczna!!! Niech spadają!
0 0
odpowiedź
User
miko1aj
Co za interesująca, nowatorska, niespotykana, przełomowa, świeża, zapamiętywalna, oryginalna, nieszablonowa reklama. Klient zapewne odważny, wizjonerski i obdarzony wielką wyobraźnią oraz fantastyczną intuicją marketingową. Cudo!
0 0
odpowiedź