Rebranding TP na Orange rozpoczyna się w punktach sprzedaży
Do końca marca z punktów sprzedaży Telekomunikacji Polskiej znikną oznaczenia TP i Neostrady. To początek zapowiadanego od kilku miesięcy rebrandingu TP na Orange.
W punktach sprzedaży Telekomunikacji Polskiej w miejsce logotypów TP i informacji o Neostradzie pojawią się tablice z logo Orange i napisem „Internet”. Według nieoficjalnych informacji cały rebranding TP i Neostrady na Orange może zostać przeprowadzony jeszcze przed Euro 2012. Przypomnijmy, że Orange jest sponsorem naszej reprezentacji piłkarskiej i partnerem technologicznym całej imprezy.
Doniesień o rebrandingu nie potwierdzają przedstawiciele Grupy TP. Rzecznik firmy Wojciech Jabczyński deklaruje, że ta zmiana jest decyzją czysto biznesową i zostanie podjęta w najlepszym dla spółki momencie. - Dzisiaj jest za wcześnie na jakiekolwiek dywagacje na ten temat - ucina. Na początku br. prezes Grupy TP Maciej Witucki poinformował, że rebranding TP na Orange zostanie połączony z nową ofertą dla klientów (więcej na ten temat).
>>> Jak zareklamować zamianę TP na Orange? (opinie ekspertów)
Nie wiadomo, która agencja reklamowa przygotuje kampanię informującą w mediach o tym rebrandingu. Obsługą reklamową TP i Neostrady zajmuje się Publicis, a Orange - Leo Burnett (oferty dla klientów indywidualnych) i Euro RSCG (oferty dla firm). W komunikacji tych marek stosowanych jest kilka formatów kreatywnych: Neostradę i pakiety internetowe TP reklamują Serce i Rozum (zobacz wszystkie spoty z nimi), spoty Orange na kartę pokazują „magiczną krainę Orange” (obejrzyj ostatni z tych spotów), a pozostałe reklamy Orange przedstawiają najczęściej szczęśliwych ludzi (zobacz jedną z nich).
Wartość marki Telekomunikacja Polska - według rankingu „Rzeczpospolitej” z grudnia ub.r. - wynosi 1,8 mld zł (dając jej czwarte miejsce wśród wszystkich polskich brandów), a wartość Neostrady - 475 mln zł (zobacz szczegóły tego zestawienia). Orange jako niepolska marka nie została ujęta w rankingu.
Dołącz do dyskusji: Rebranding TP na Orange rozpoczyna się w punktach sprzedaży