Red Bull szuka agencji do globalnej kampanii programu Amaphiko
Producent napojów energetycznych Red Bull rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję do stworzenia globalnej kampanii reklamowej programu wsparcia innowacji i startupów Amaphiko.
Program Amaphiko został uruchomiony w 2014 roku i obecnie funkcjonuje w Afryce Południowej, Brazylii i USA. Jego celem jest pomaganie ludziom w osiągnięciu pozytywnego ich wpływu w społecznościach, głównie poprzez 10-dniową Akademię Amaphiko, która łączy kandydatów z uznanymi przedsiębiorcami i innowatorami. Po akademii uczestnicy pracują z mentorem przez okres 18 miesięcy, aby wspólnie stworzyć biznesowy, osobisty i strategiczny plan rozwoju, który zostanie wprowadzony w życie.
Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie i realizację trzech globalnych kampanii reklamowych tego projektu w kolejnych dziewięciu miesiącach.
Słowo Amaphiko oznacza „skrzydła” w południowoafrykańskim języku Zulu. Znane powszechnie hasło marki „Red Bull doda ci skrzydeł” zostało zakazane w Stanach Zjednoczonych w 2014 roku po licznych procesach, w których podnoszono, że marketing marki „fałszywie przedstawia funkcjonalność i bezpieczeństwo napojów Red Bul”.
W kwietniu br. Red Bull w Stanach Zjednoczonych wybrał Starcom do obsługi mediowej, kończąc tym samym ośmioletnią współpracę z Caratem.
Dołącz do dyskusji: Red Bull szuka agencji do globalnej kampanii programu Amaphiko