Nairobia przejmuje od PZL obsługę reklamową piwa Redd’s
Agencja Nairobia wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Poprzednio dla marki pracowała PZL.
W ramach współpracy Nairobia przygotowała reklamy BTL-owe i ATL-we oraz koncepcję spotu telewizyjnego, które będą wykorzystywane w br. w działaniach reklamowych piwa Redd’s.
W przetargu dotyczącym tego zlecenia brały jeszcze udział cztery agencje, nie podano ich nazw.
Przez ostatnie trzy lata obsługę reklamową piwa Redd’s zajmowała się agencja PZL. Marka była promowana pod hasłem „Piwo inne niż inne”, pierwszy spot był utrzymany w stylistyce muzyki latynoskiej, a kolejne - w konwencji reggae.
Nairobia wcześniej pracowała już dla innych marek (Książęce, Pilsner Urquell i Tyskie) należących do Kompanii Piwowarskiej.
Dołącz do dyskusji: Nairobia przejmuje od PZL obsługę reklamową piwa Redd’s