Redefine uruchamia partnerski program reklamowy
Firma Redefine rozpoczyna program partnerski Netshare skierowany do małych wydawców internetowych. W ramach inicjatywy mogą oni czerpać zyski z reklam zamieszczonych w serwisach razem z aplikacją stat24.
Uruchamiany przez Redefine partnerski program reklamowy Netshare jest skierowany do małych wydawców internetowych, którzy nie sprzedają wszystkich powierzchni reklamowych we własnych serwisach ani nie korzystają z usług brokera. W ramach inicjatywy mogą oni zamieszczać na swoich stronach razem z aplikacją stat24 skrypty emitujące reklamy, za co uzyskują część zysków. Ich wielkość zależy też od kategorii, do której należy określony serwis - najwyższy wskaźnik CPM mają witryny turystyczne (0,35) i motoryzacyjne (0,3), a najniższy - niesklasyfikowane (0,09) oraz dotyczące IT i mediów (po 0,12).
Program Netshare działał już wcześniej w fazie testowej, obejmując ponad 335 tys. serwisów, natomiast obecnie rozpoczynają się faktyczne rozliczenia między Redefine a innymi wydawcami. - W najbliższym czasie chcemy poszerzyć listę bezpłatnych narzędzi i usług internetowych dostępnych dla naszych partnerów, pomóc im w optymalizowaniu swoich zysków z reklam emitowanych za pośrednictwem wspólnego programu oraz wzbogacić ofertę formatów reklamowych - opisuje Rafał Janik, pełnomocnik zarządu ds. serwisów stowarzyszonych w Redefine.
Dołącz do dyskusji: Redefine uruchamia partnerski program reklamowy