Reebok z kampanią "Sport The Unexpected"
Rusza globalna kampania Reeboka “Sport The Unexpected”, w której marka zwraca uwagę na osoby odważne i chcące wyróżniać się w tłumie.
Globalną kampanię inauguruje spot „Storm the Court”, w którym pokazano nową odsłonę modelu z 1993 roku - Reebok Aztrek Court.
Film pokazuje niespodziewanego, najwyraźniej nieproszonego gościa, który przerywa osiedlowy mecz koszykówki. Młoda dziewczyna zaczyna siać zamieszanie swoim nietypowym zachowaniem.
- Nasza kampania łamie konwencje. Staramy się przełamać wszechogarniającą monotonię i proponujemy alternatywną wizję sportu i życia. Odsłaniamy inną twarz Reeboka. Niech konsumenci wiedzą, że mają jakiś wybór w tej branży. Chcemy, by byli dumni z faktu, że noszą się w sposób odważny i nieszablonowy - powiedziała Melanie Boulden, global head of marketing and brand management Reeboka.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Venables Bell & Partners. Komunikacją akcji na rynku polskim zajmuje się Ogilvy.
Dołącz do dyskusji: Reebok z kampanią "Sport The Unexpected"