"#WoodsKreuje" w kampanii Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi uruchomiła kampanię #WoodsKreuje, której głównym bohaterem jest drewno. Akcję realizuje agencja Heroes Brand Communication.
W ramach kampanii #WoodsKreuje powstała bezpłatna aplikacja mobilna dla urządzeń z systemem Android, przy pomocy której do końca lipca br. można zagrać w grę miejską i odbyć wycieczkę po Łodzi drewnianym szlakiem. Do wygrania jest tutaj tygodniowy wyjazd nad morze dla czterech osób.
Ponadto w centrum miasta stanęło siedem oryginalnych drewnianych ławek, a w planach jest także Leśne Eksperymentarium dla najmłodszych.
Z kolei na facebookowym fanpage’u i stronie lodz.lasy.gov.pl/-woodskreuje Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi prowadzone są działania edukacyjne dotyczące pozyskania surowca, zadań leśników, właściwości poszczególnych gatunków drewna oraz inspiracji i ciekawostek dotyczących tego odnawialnego surowca naturalnego.
Za kampanię #WoodsKreuje odpowiedzialna jest agencja Heroes Brand Communication z Łodzi.
Dołącz do dyskusji: "#WoodsKreuje" w kampanii Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi