Reklama Alexy Amazona najchętniej oglądana na YouTube w 2018 roku
Spot asystenta głosowego Amazona Alexa był w ubiegłym roku najchętniej oglądaną na YouTube reklamą na świecie. Film z udziałem szefa koncernu Jeffa Bezosa ma ponad 50,8 mln wyświetleń.
W rocznym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard 2018 znalazło się aż sześć reklam z udziałem znanych osób (Cardi B, Rebel Wilson, Lebron James, Serena Williams, Gordon Ramsay czy Anthony Hopkins).
Po raz pierwszy do rankingu trafiły 3 animacje: Gatorade z udziałem rysunkowego Leo Messiego, Turkish Airlines dotyczący zasad bezpieczeństwa zaprezentowanych przez ludziki Lego, a także wideo samej marki Lego z akcją w Jurassic World.
Spoty z globalnego rankingu wyświetlano łącznie przez 300 milionów minut i otrzymały milion łapek w górę. Z kolei zwycięską reklamę Amazona polubiono 232 tysiące razy.
TOP 10 YouTube Ads Leaderboard 2018 - Świat
1. Amazon: Alexa Loses Her Voice
Kreacja i media: Lucky Generals & D1, Initiative
2. YouTube Music: Open the world of music. It's all here
Kreacja i media: Industry PDX, Essence & PHD
3. Oppo: Real Support Makes Real Hero
Kreacja i media: Oppo
4. Nike - Dream Crazy
Kreacja i media: Wieden & Kennedy, SapientRazorfish
5. Turkish Airlines: Safety Video with The LEGO Movie Characters
Kreacja i media: Warner Bros, People Initiative
6. Groupon: "Who Wouldn't"
Kreacja i media: O'Keefe Reinhard & Paul
7. Samsung Galaxy: Moving On
Kreacja i media: Wieden+Kennedy, Starcom
8. Apple: HomePod — Welcome Home by Spike Jonze
Kreacja i media: TBWAMedia Arts Lab
9. Gatorade: Heart of a Lio
Kreacja i media: TBWACHIATDAY Los Angeles, OMD & Resolution Media
10. Lego: Rescue Blue the Dinosaur
Kreacja i media: Advance, Initiative
Reklamy zostały wybrane do rankingu na podstawie algorytmu uwzględniającego dane takie jak liczba wyświetleń, czas oglądania i udostępnienia.
Dołącz do dyskusji: Reklama Alexy Amazona najchętniej oglądana na YouTube w 2018 roku