Spektakularny teleturniej promuje Face ID w iPhone X
Apple przygotował film reklamowy "Memory", w którym promuje funkcję Face ID w swoim jubileuszowym modelu smartfona iPhone X.
Nowa reklama iPhone'a X trwa ponad 1,5 minuty i osadzona jest w klimacie znanego formatu telewizyjnego - teleturnieju z udziałem publiczności. Uczestnik dostaje od prowadzące pytania, które mają sprawdzić, jak dobą ma pamięć.
Pytanie finałowe okazuje się szokujące - dotyczy hasła bankowego, które finalista ustawił tego samego dnia rano. Z trudem usiłuje je sobie przypomnieć, napięcie rośnie z każdą sekundą, a widzowie śledzący uczestnika cicho go dopingują. Niektórzy zaś nie wytrzymują i zaczynają na niego krzyczeć.
W końcu, wybawieniem okazuje się iPhone X z funkcją Face ID. Pozwala na odblokowanie telefonu po zeskanowaniu twarzy właściciela. Jest to możliwe dzięki technologii tworzącej trójwymiarowy model twarzy. Apple zapewnia, że dzięki temu dane z telefonu są jeszcze lepiej chronione.
iPhone X to model smartfona stworzony specjalnie z okazji 10. rocznicy wprowadzenia na rynek pierwszego iPhone’a od Apple. Po raz pierwszy pokazano go jesienią ubiegłego roku. W drugiej połowie roku na rynek mają trafić trzy nowe modele tego smartfona w kilku kolorach - czerwonym, zielonym, pomarańczowym i szarym.
Dołącz do dyskusji: Spektakularny teleturniej promuje Face ID w iPhone X