Reklama telewizyjna W.KRUK
W.Kruk najstarsza firma jubilerska w Polsce rozpoczęła z początkiem grudnia pierwszą na polskim rynku biżuterii telewizyjną kampanię reklamową
Jest to pierwsza reklama dóbr luksusowych, poza branżą samochodową, wyprodukowana w całości w Polsce.
Jest ona integralną częścią projektu promocji medialnej firmy i jej wyrobów. Celem kampanii jest przede wszystkim dotarcie do osób nowoczesnych, ale przy tym ceniących wartości takie jak miłość czy rodzina. Drogą do zdobycia ich zainteresowania, a w konsekwencji utożsamienia się z marką jest przedstawienie tego typu osób w normalnych, codziennych i bliskich im sytuacjach, w których biżuteria W.Kruk może im towarzyszyć i kojarzyć się z miłymi dla nich chwilami.
Kampania reklamowa ma oddziaływać przede wszystkim na kobiety 25-50 lat mieszkające w dużych miastach, które chcą być nowoczesne, modne, nie zapominają zarazem o tradycyjnych wartościach, jakimi są rodzina, miłość, przyjaźń.
Media plan kampanii przygotowany został przez grupę Mediaedge. Film reklamowy emitowany jest od 3 grudnia 2004 głównie na antenach telewizji TVN, TVN24, TVN Styl oraz TV4. Ponadto reklama pojawi się w stacjach niszowych: Club, Hallamrk, Realisty TV, Planete, Romantica, AXN oraz Fashion TV, najlepiej sprofilowanymi dla kobiet zamieszkujących większe miasta.
Kampania telewizyjna potrwa do 21 grudnia 2004, a jej uzupełnieniem będą plakaty w witrynach salonów W.Kruk w całej Polsce oraz specjalnie przygotowane ulotki komunikujące spójny przekaz znany z reklamy telewizyjnej.
Dołącz do dyskusji: Reklama telewizyjna W.KRUK