Reklamy na Super Bowl 2016 prawie wyprzedane mimo wyższych cen
Stacja CBS poinformowała, że sprzedała już prawie cały czas reklamowy przy transmisji przyszłorocznego finału Super Bowl w USA. - Pozostało nam zaledwie kilka wolnych miejsc, walka o nie będzie zapewne ostra - zapowiada Les Moonves, CEO CBS.
Według CBS obecnie prawie wszystkie spoty reklamowe dostępne w trakcie finału ligi NFL zostały już zarezerwowane przez reklamodawców. Chętnych nie brakuje, mimo że w porównaniu z poprzednim Super Bowl stacja podniosła ceny - za 30-sekundowy spot trzeba zapłacić 5 mln dolarów, podczas gdy przed rokiem było ro 4,5 mln. dolarów.
Informując o wyższych cenach na początku października br. Les Moonves, CEO CBS, tłumaczył, że obecna cena czasu reklamowego przy Super Bowl odzwierciedla jego rzeczywistą wartość dla marek.
- Teraz, na trzy miesiące przed transmisją, pozostało nam zaledwie kilka wolnych miejsc, walka o nie będzie zapewne ostra - zapowiedział Moonves.
CBS nie podała, ile spotów zostało sprzedanych ani ile znajduje się w ofercie stacji. W przypadku poprzedniego finału Super Bowl, obsługiwanego przez NBC, ostatecznie nabywców znalazło wszystkie 70 miejsc reklamowych oferowanych podczas transmisji.
50. finał Super Bowl odbędzie się 7 lutego 2016 roku na stadionie w Santa Clara w Kalifornii. Dla reklamodawców impreza jest najważniejszym corocznym wydarzeniem telewizyjnym w USA. Ostatnia transmisja w lutym br. okazała się rekordowa w historii Super Bowl - przyciągnęła przed telewizory 114,5 mln widzów, a 1,3 mln obejrzało ją w internecie.
Dołącz do dyskusji: Reklamy na Super Bowl 2016 prawie wyprzedane mimo wyższych cen