SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook wprowadza reklamy wideo do Messengera

Po niedawnych testach Facebook wprowadził do komunikatora Messenger format reklam wideo. Opcja będzie dostępna dla wszystkich reklamodawców, spoty reklamowe mają być widoczne na głównej stronie Meesengera, a do kontrolowania kampanii posłużą te same narzędzia co na Facebooku.

Kilka dni temu Facebook poinformował o rozpoczęciu testów nowego formatu wideo przeznaczonego do Messengera. Teraz serwis ujawnił, że nowa forma przekazu reklamowego została udostępniona dla wszystkich reklamodawców.

Jak informuje Facebook na początku reklamy w Messengerze będą widoczne dla 10 proc. użytkowników iOS na całym świecie, ale zasięg ten będzie wzrastał w kolejnych miesiącach.

Reklamy wideo na Messengerze mogą być wyświetlane już w najbliższych dniach, dając reklamodawcom dodatkowe możliwości zwiększenia zasięgu oraz podniesienia efektywności całej kampanii.
 
Reklamy w nowym formacie będą widoczne na stronie głównej aplikacji Messenger. Po kliknięciu w nie następuje przekierowanie do miejsca docelowego którym może być strona, aplikacja czy rozmowa w Messengerze.

Facebook zaznacza, że nowa usługa korzysta z tych samych danych i raportowania co inne reklamy wideo w rodzinie aplikacji Facebooka, a przy tym współdzieli wiele specyfikacji z formatem filmów reklamowych wyświetlanych w Aktualnościach.

Reklamy wideo w należącym do Facebooka komunikatorze mogą być dla reklamodawców okazją dotarcia z angażującym przekazem do szerokiej rzeszy odbiorców. W ub.r. liczba aktywnych użytkowników Messengera osiągnęła miesięcznie poziom 1,3 mld, a codziennie na platformie toczono na całym świecie z górą 7 mld rozmów.

W pierwszym kwartale br. Facebook miał 2,2 mld użytkowników aktywnych w skali miesiąca i 1,45 mld w skali dnia. Firma zanotowała 11,97 mld dolarów wpływów (wobec 8,03 mld dolarów rok wcześniej) i 4,99 mld dolarów zysku netto (w I kwartale ub.r. było to 3,06 mld dolarów).

Dołącz do dyskusji: Facebook wprowadza reklamy wideo do Messengera

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Menago ;)
To jest dobry kierunek - korzystamy już kampanii reklamowych wykorzystujących video - na razie na FB i Youtube. Dla nas video reklamowe przygotowuje firma Orchidea Group. Mają tam świetny, wszechstronny zespół. Przygotowują świetne grafiki i filmy, które tak fajne opowiadają o naszych cechach, że nie sposób nie zrobić u nas zakupów :D Reklama video to według mnie kolejny etap w rozwoju pracy nad wizerunkiem firmy. Jesteśmy już tak dużą korporacją, że to było naturalne przejście z marketingu szeptanego i postowania na FB i bloga, do reklam, które według mnie o wiele dosadniej przekazują klientom, jakie wartości są ważne dla nas, jako producenta.
odpowiedź