SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowa sprzedaż miesięcznika 'Kobieta i Życie' oraz 'Dobre Rady'

W marcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" w marcu b.r. wyniosła 572 052 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości 561 297 egz. (wzrost o 8 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 414 294 egz. (spadek o 9 proc.).

marzec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie 572 052 -
Dobre Rady 561 297 520 804
Świat Kobiety 414 294 454 602
Poradnik Domowy 384 291 441 160
Claudia 284 171 355 391
Olivia 194 243 236 899


Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Kobieta i Życie" (o 10 proc.).

2009


marzec

luty

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie 572 052 519 049
Dobre Rady 561 297 517 286
Świat Kobiety 414 294 403 000
Poradnik Domowy 384 291 405 238
Claudia 284 171 283 495
Olivia 194 243 266 773

Dołącz do dyskusji: Rekordowa sprzedaż miesięcznika 'Kobieta i Życie' oraz 'Dobre Rady'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl