SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowa sprzedaż "Przyjaciółki"

"Przyjaciółka" (Edipresse Polska SA) jako dwutygodnik sprzedała się w nakładzie ponad 600 tys. egz. - wynika z danych wydawcy.

5 lutego ukazała się na rynku nowa "Przyjaciółka" - jako dwutygodnik (poprzednio tygodnik), z nową szatą graficzną, większą objętością, na grubszym papierze, w cenie 0,99 zł (poprzednio 1,70zł).

Według danych wydawcy wydanie to osiągnęło sprzedaż ponad 600 tysięcy egzemplarzy.

Relaunch wspierała kampania promocyjna, na którą wydawnictwo Edipresse przeznaczyło ponad 6 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Rekordowa sprzedaż "Przyjaciółki"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl