SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Relaunch "Biznes Trendy"

Magazyn "Biznes Trendy" w nowej formule od października.

Jak zapewnia wydawca magazynu "Biznes Trendy", Grupa Wydawnicza Infor nowe "Biznes Trendy" to przede wszystkim nowa jakość pisma.

Lakierowana, przyciągająca wzrok okładka, zwiększona objętość, nowoczesne łamanie i merytoryczne, a przy tym lekkie w czytaniu teksty - to najsilniejsze punkty nowej formuły magazynu "Biznes Trendy" - informuje Marcin Malinowski, rzecznik grury Infor.

Gruntownej zmianie poddana została zarówno makieta pisma, która jest zdecydowanie bardziej przejrzysta i nadająca magazynowi "Biznes Trendy" unikatowy charakter, jak i wizerunek pisma. Odświeżone zostało również logo, które w swej obecnej formie jest dopasowane do nowego wizerunku gazety. Podtytuł "Ludzie, Biznes, Technologie" znajdujący się w nowym logotypie, oddaje zagadnienia, wokół których obraca się współczesny świat i które znajdą się w centrum zainteresowania magazynu. Autorem nowej kreacji i wizualizacji magazynu "Biznes Trendy" jest Grzegorz Mierzejewski.

Znacznej zmianie uległ również skład redakcji. Nowym Redaktorem Prowadzącym został Janusz M. Kamiński. On też, wspólnie z Grzegorzem Mierzejewskim, stworzył nowy wizerunek i profil pisma. W nowej formule magazynu, obok tematów związanych z szeroko rozumianym biznesem i nowymi technologiami, nie zabraknie również publicystyki oraz tematów popularno - naukowych. Wśród felietonistów znaleźć będzie można m.in. Krzysztofa Leskiego z BBC, Jarosława Kreta z TVP, Aleksandra Ostrowskiego z Antyradia,  czy eksperta PR - Piotra Czarnowskiego z First PR.

Magazyn Biznes Trendy dystrybuowany jest w nakładzie 300 tysięcy egzemplarzy wraz z czasopismami Grupy Wydawniczej INFOR. Nowy numer magazynu Biznes Trendy trafi do rąk czytelników już w poniedziałek, 3 października 2005 roku - razem z poniedziałkowym wydaniem Gazety Prawnej.

Dołącz do dyskusji: Relaunch "Biznes Trendy"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl