Relaunch Magazynu Enter
Nowy Enter (Vogel Burda Communications) to już nie tylko tematyka komputerowa.
Enter to nie tylko nowa szata graficzna. Dużym zmianom poddana została przede wszystkim zawartość samego pisma, dostosowana do nowej grupy docelowej.
„Do tej pory Enter kojarzony był głównie z tematyką komputerową. Nowa odsłona przynosi czytelnikom szereg informacji z zakresu technologii, gadżetów, gier komputerowych, internetu, a także aktualny przegląd rynku. Między innymi na te zmiany pragniemy zwrócić uwagę potencjalnemu czytelnikowi” – mówi Leszek Kobyliński, dyrektor wydawniczy magazynu Enter.
Key Visual kampanii, przygotowany przez agencję GonnaBe, oparty został na haśle „Bigger, Better, Enter”, któremu towarzyszy jaskrawe czerwone tło i okładka nowego magazynu.
Działania promocyjne obejmą swoim zasięgiem telewizję, radio, internet, prasę branżową oraz outdoor. W media planie znalazły się między innymi takie pozycje jak TVN, TVP 3, MTV, Canal+ Sport, Viva, Planete, Hallmark, Media Marketing Polska, Gadu Gadu, Wirtualna Polska oraz Onet.
Obsługą klienta z ramienia agencji zajmuje się Account Manager Agata Kaczor. Dla magazynu pracuje także zespół GonnaBe pod kierunkiem Creative Directora Rafała Korulczyka. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media. Całość działań ze strony magazynu Enter koordynuje dyrektor wydawniczy Leszek Kobyliński.
listopad | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
PC Format | 161547 | 14585 |
Komputer Świat (dwutygodnik) | 100188 | 96453 |
CD Action | 87830 | 88266 |
PC World Komputer | 56669 | 46834 |
Chip | 55820 | 57571 |
Click | 50109 | 61983 |
Komputer Świat Gry | 37391 | 41305 |
Play | 23085 | 30905 |
Chip Komputer Test | 20936 | 23004 |
Enter CD | 17875 | 24924 |
Dołącz do dyskusji: Relaunch Magazynu Enter