Remarkable Ones zajmie się obsługą PR Ideas NCBR
Agencja Remarkable Ones wygrała przetarg na usługi public relations dla Ideas NCBR - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim 10 konkurentów, wśród których były m.in. agencje Partner of Promotion i SEC Newgate.
Przetarg dotyczył usług polegających na bieżącym wsparciu Ideas NCBR w zakresie działań PR.
Do przetargu zgłosiło się 11 agencji: Tarraya (oferta z ceną 328,4 tys. zł), Partner of Promotion (334,6 tys. zł), Planet Partners (466,4 tys. zł), Świeża Bazylia (302,6 tys. zł), Redraccoon z Panato PR (453,9 tys. zł), Profeina (392,5 tys. zł), 2mgroup Komunikacja Biznesowa (345,9 tys. zł), ITBC Communication (421,8 tys. zł), Remarkable Ones (356,7 tys. zł), SEC Newgate CEE (447,7 tys. zł) i Public Management (269 tys. zł).
Do współpracy wybrano Remarkable Ones.
Agencja ta będzie odpowiadać m.in. za monitoring mediów, tworzenie, dystrybucję i follow up wysyłki komunikatów prasowych do mediów polskich i zagranicznych, proaktywne plasowanie ekspertów w mediach (media drukowane, wystąpienia RTV, publikacje online), przygotowanie zgłoszeń na konkursy PR w Polsce ilustrujące skuteczność prowadzonych działań PR.
Do jej zadań należeć będzie także dbanie o dobry wizerunek Ideas NCBR oraz reagowanie w przypadku publikacji przedstawiających go w negatywnym świetle. Będzie też organizować spotkania i konferencje prasowe.
Umowa między Ideas NCBR a Remarkable Ones zostanie zawarta na rok, a budżet wynosi 467,4 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Remarkable Ones zajmie się obsługą PR Ideas NCBR