„Remix our Future” - Heineken pozwala zaprojektować swoją butelkę (wideo)
Rusza druga odsłona kampanii Heinekena pod hasłem „Remix our Future”, w ramach której można zaprojektować własną butelkę tego piwa. Za realizację akcji w Polsce odpowiada agencja 24/7PR.
Projekty autorskiej butelki Heinekena można zgłaszać do 1 marca na stronie yourfuturebottle.com. Konkurs jest skierowany nie tylko do profesjonalnych designerów, lecz również wszystkich fanów tego piwa.
Przesłane prace oceni jury, w którym zasiadają Mark van Iterson (global head of design marki Heineken), Joshua Davis (pionier w dziedzinie grafiki cyfrowej), Evan Orensten (redaktor „Cool Hunting”) i Mark Dytham (współzałożyciel programu Pecha Kucha). Autorzy najlepszych projektów zostaną nagrodzeni.
W Polsce implementacją globalnej strategii kampanii oraz koordynacją wszystkich działań zajmie się agencja 24/7PR.
Dołącz do dyskusji: „Remix our Future” - Heineken pozwala zaprojektować swoją butelkę (wideo)