Historia miłości lesbijek w spocie na 30-lecie Renault Clio (wideo)
Koncern Renault rozpoczął kampanię z okazji 30-lecia wprowadzenia modelu Renault Clio do sprzedaży. W sentymentalnym filmie pokazuje nie tylko, jak zmieniał się w ciągu trzech dekad samochód, ale też jak ewoluowała kultura i społeczeństwo. Autorem reklam jest Publicis.Poke.
Trwający ponad dwie minuty spot opowiada o wpływie francuskiej marki samochodowej na całe życie 15 mln posiadaczy Renault Clio. Sentymentalny film przygotowany przez agencję Publicis.Poke pokazuje ewolucję projektu znanego pojazdu na tle szybko zmieniającej się kultury i społeczeństwa.
Kampania przedstawia historię miłości dwóch kobiet, która rozkwitła w wyniku „francuskiej wymiany” w latach 90. XX wieku, a każdego roku tej podróży wizualizowana jest inna wersja Renault Clio. W ostatnim ujęciu bohaterki pojawiają się z dzieckiem pochodzącym z małżeństwa jednej z nich.
Adam Wood, dyrektor marketingu w Renault UK powiedział: - Renault przybliża ludzką pasję do życia poprzez nasze samochody. Chcieliśmy humanizować i świętować nie tylko trzydzieści lat rozwoju Renault Clio, ale także postęp w kulturze, społeczeństwie i życiu w tym czasie. Renault Clio wpisuje się w dzisiejsze czasy, jak zawsze.
Wiosną 2020 roku koncern Renault planuje wprowadzenie hybrydowego modelu Renault Clio.
Dołącz do dyskusji: Historia miłości lesbijek w spocie na 30-lecie Renault Clio (wideo)
„Kampania przedstawia dwoje młodych przyjaciół i długotrwałe relacje, które rozkwitły w wyniku „francuskiej wymiany” w latach 90. XX wieku, a każdego roku tej podróży wizualizowana jest inna wersja Renault Clio.”
a w spocie widzimy dwie zakochane w sobie kobiety - od przyjaźni w dzieciństwie do dorosłości.