Reorganizacja wewnątrz Crowley
Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, reorganizuje wewnętrzne struktury spółki
Rozpoczęta w listopadzie rozbudowa departamentu sprzedaży oraz przekształcenia w dziale marketingu są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na usługi teleinformatyczne ze strony odbiorców rozwiązań Crowley - przedsiębiorstw z sektora MSP, instytucji publicznych oraz jednostek samorządu terytorialnego.
Przedefiniowana strategia Crowley zakłada rozwój struktur odpowiedzialnych bezpośrednio za sprzedaż i obsługę klientów. W związku z tym, w departamencie sprzedaży wyodrębniono jednostki specjalizujące się w indywidualnej obsłudze odbiorców z poszczególnych sektorów rynku. Dodatkowo, rozdzielono zadania prowadzone przez departament marketingu między nowe piony biznesowe, co ma służyć pogłębieniu specjalizacji Crowley. Także dotychczasowa formuła Biura Obsługi Abonenta została rozbudowana, a do zespołu dołączyli specjaliści odpowiedzialni za usługi wsparcia technicznego. W Biurze jest instalowany także zaawansowany system informatyczny Call Center ułatwiający bezpośredni kontakt Klientów z operatorem. Modyfikacja struktur marketingu oraz Biura Obsługi Abonenta została zaprojektowana i wdrożona przez Jacka Kotura, który po zakończeniu kontraktu planuje odejść z Crowley Data Poland.
"Wprowadzenie zmian na poziomie zarówno strategicznym, jak i operacyjnym w Crowley Data Poland było wynikiem dogłębnych badań i obserwacji rynku prowadzonych przez dyrektora Jacka Kotura. Przez ostatnie lata jego wiedza i doświadczenie, a także zaangażowanie i kreatywność przyczyniły się do obecnej silnej pozycji rynkowej Crowley. Zadanie, jakie powierzyłem p. Koturowi trzy lata temu nie było łatwym wyzwaniem, tym bardziej doceniamy jego pozytywne efekty" - komentuje Jarosław Roszkowski, dyrektor generalny Crowley Data Poland.
Dołącz do dyskusji: Reorganizacja wewnątrz Crowley