Reprezentacja Polski reklamuje 2012 smartfonów w Orange (wideo)
Kończy się pierwszy etap promocji w Orange, w której do testowania zostanie przekazanych 2012 smartfonów HTC 7 Mozart. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem naszej reprezentacji piłkarskiej przygotowana przez firmy Leo Burnett, Gonnabe i MEC.
Do promocji „Testuj HTC 7 Mozart z Windows Phone” można się zapisywać do 30 października na stronie testuj.orange.pl, gdzie oprócz podania swoich danych należy odpowiedzieć na kilka pytań. Na podstawie tych odpowiedzi zostanie wybranych 2012 osób, z których każda otrzyma do testów smartfon HTC 7 Mozart z Windows Phone oraz starter Orange Free na Kartę. Uczestnicy akcji do końca roku będą testować telefon, wypełniając zadania konkursowe oraz prowadząc blogi poświęcone testom. Jakość i zawartość merytoryczna blogów będzie jednym z kryteriów, w oparciu o które jury wybierze 1006 laureatów. Każdy z nich będzie mógł zatrzymać telefon HTC 7 Mozart na własność.
Akcję wspiera kampania reklamowa, w której prezentowana jest również promocja związana z Euro 2012. W niej należy kupić dowolny produkt Orange (np. podpisać lub przedłużyć umowę, aktywować lub doładować konto prepaid lub mix), a następnie wysłać pod numer 2012 bezpłatny SMS aktywacyjny o treści „EURO”. Codziennie losowane są 4 bilety na mecze fazy grupowej Euro 2012 oraz 12 piłek. Akcja potrwa do 19 marca przyszłego roku, a na zlecenie operatora Orange prowadzi ją firma Internetq Poland.
W reklamie obu promocji występują zawodnicy reprezentacji Polski, której oficjalnym sponsorem jest Orange. Kampanię - obejmującą telewizję i internet - przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett (kreacja telewizyjna) i Gonnabe (kreacja internetowa) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Reprezentacja Polski reklamuje 2012 smartfonów w Orange (wideo)