SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reserved rośnie na Facebooku. Prosto i TVN liderami na YouTubie, MTV i TVN24 - na Twitterze (raport)

W kwietniu facebookowy profil Reserved zyskiwał średnio 2,4 tys. fanów każdego dnia i przekroczył poziom miliona użytkowników. Na YouTubie najwięcej subskrybentów i wyświetleń notują kanały Prosto i TVN, a na Twitterze najwięcej obserwujących mają MTV Polska i TVN24.

Jak pokazuje raport NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl, Reserved do jedna z pięciu marek firmy odzieżowej LPP obecnych na Facebooku. W kwietniu łącznie zyskały one 161 tys. nowych fanów. Reserved ma ich już ponad milion (ten poziom osiągnęła jako dziewiąty polski fanpage, dołączając do Serca i Rozumu, Demotywatorów, Play, Orange Polska, Kwejka, Allegro, Plusa i Radia Eska), House - ponad 900 tys., a Cropp - ok. 900 tys.

>>> 10,3 mln Polaków korzysta z Facebooka, Serce i Rozum liderem

W raporcie po raz pierwszy oprócz Facebooka znalazły się dane z YouTube’a i Twittera. Na YouTubie zdecydowanie najpopularniejsze są profile wytwórni muzycznej Prosto i kanału TVN. Pierwszy ma ponad 500 tys. subskrybentów i zanotował ok. 340 mln wyświetleń filmów, a drugi - 130 tys. subskrybentów i ponad 190 mln wyświetleń.

Z kolei na Twitterze najwięcej followersów mają MTV Polska i TVN24 - prawie po 250 tys. Co ciekawe, wśród profili, na których pojawiło się najwięcej wpisów, drugie miejsce (za TVN24) zajmuje konto Samuela Pereiry, dziennikarza „Gazety Polskiej Codziennie”, który zamieścił już ok. 50 tys. postów.

W raporcie dane komentują specjaliści z agencji social mediowych i interaktywnych: Magda Jędrusiak z Kalicińscy.com, Marcin Żukowski z Mint Media, Michał Łukasiewicz z Socialformance, Tomasz Mysłek z K2 Media i Magdalena Moskal ze 180heartbeats + Jung von Matt.

 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Reserved rośnie na Facebooku. Prosto i TVN liderami na YouTubie, MTV i TVN24 - na Twitterze (raport)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl