Kosmetyki Resibo reklamuje właścicielka marki
Agencja oS3 wprowadza komunikacyjnie na rynek kosmetyki do włosów marki Resibo. Hasłem przewodnim kampanii jest "Great Hair Stories". Twarzą marki została jej właścicielka, Ewelina Kwit-Betlej.
oS3 odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania "Great Hair Stories" wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki.
- Idea parasolowa "Great Hair Stories" czerpie z filozofii, jaka przyświeca nowej linii produktów Resibo, które są antidotum na brak czasu i skomplikowane porady na piękne włosy. Dotykamy prawdy o życiu. Codzienność stawia nas przez wyzwaniem, by znaleźć chwilę dla siebie, nie mówiąc już o pielęgnacji włosów, która często kończy się brakiem efektu, który obiecują reklamy szamponów do włosów - mówi Michał Kobierzewski, executive creative director agencji oS3.
Właścicielka Resibo w pierwszym spocie reklamowym marki
Kampania jest emitowana od kwietnia do czerwca w internecie, social mediach i portalach internetowych.
W kampanii zamiast modelek włosowych występuje Ewelina Kwit-Betlej, właścicielka marki Resibo. - Towarzyszy jej część zespołu Resibo, który zaangażowany był w projekt: Gosia, Ola, Paulina oraz Ania - opisuje Aneta Linkiewicz, brand manager Resibo.
- Postawiliśmy na prawdę, która stoi w kontrze szczególnie do reklam szamponów massmarketowych.. Włosy i skóra są wypielęgnowane produktami Resibo. Nie zobaczymy tu specjalistycznie doświetlanych, skomplikowanych produkcyjnie ujęć, ujmujących wręcz nienaturalnie efektownie włosy - dodaje Aneta Linkiewicz.
Za koncept strategiczny oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa oS3, za zakup mediów odpowiada dom mediowy K2 - Precise. Za komunikację w social mediach odpowiada be frank!, za działania PR – Bardzo Kontent, za produkcję odpowiedzialne było studio Warsaw Production, reżyseria i DOP: Magdalena Wysoczyńska, druga reżyser: Basia Burska.
Dołącz do dyskusji: Kosmetyki Resibo reklamuje właścicielka marki