Rewolucja w Carlsbergu
Począwszy od marca 2007, marka Carlsberg zmienia swoją tożsamość, wprowadzając nowe butelki i puszki.
Nową butelkę charakteryzować będzie nowoczesny kształt, którego charakter podkreślać będzie innowacyjne, biegnące wzdłuż butelki wygrawerowane logo Carlsberg, umieszczone w miejscu tradycyjnej okrągłej etykiety. Nowa butelka posiadać będzie także odkręcany kapsel - tzw. twist-off – umożliwiający łatwe i szybkie otwarcie, a także jej zamknięcie. Tradycyjna etykieta zastąpiona zostanie oryginalną krawatką, na której pojawi się odświeżone logo. Nową butelkę wyróżniać będzie także odświeżony, żywo zielony kolor szkła - podano w komunikacie.
Nowa puszka także będzie wyróżniać się grawerowanym logo.
„Impulsem do podjęcia decyzji, o tak rewolucyjnych dla marki zmianach, były wnioski wynikające z obserwacji, zmieniających się preferencji konsumentów i ich nowych oczekiwań.” – mówi Wojciech Żabiński, Senior Brand Manager w Carlsberg Polska. „Konsumenci coraz większą wagę przywiązują do nowoczesnej i oryginalnej stylistyki opakowań, które równocześnie podkreślają charakter Premium produktu. Wyniki przeprowadzonych przez Carlsberg badań konsumenckich, podczas których zaproponowane zmiany wizualizacji opakowań spotkały się z bardzo wysoką oceną, pozwalają nam wierzyć, że zmiana ta będzie bardzo dobrze przyjęta przez rynek.
Zmiana wizualizacji marki Carlsberg prowadzona będzie na polskim rynku przy silnym wsparciu reklamowym i promocyjnym, obejmującym miedzy innymi kampanie reklamowe – telewizyjne, prasowe oraz na największych portalach i komunikatorach internetowych, a także niestandardowe akcje marketingowe. Przygotowany został także program wsparcia promocyjnego w kanale nowoczesnym i HoReCa oraz szeroki wachlarz materiałów POS.
Nowa wizualizacja komunikowana jest na stronie carlsberg.pl. Autorem najnowszej odsłony witryny jest agencja interaktywna byss.
Dołącz do dyskusji: Rewolucja w Carlsbergu