Ringier Axel Springer Polska z multimedialnymi reklamami w serwisach mobilnych
Biuro reklamy online Ringier Axel Springer Polska wprowadziło nowy cennik reklam w swoich serwisach mobilnych. W ofercie pojawiły się także zaawansowane formaty reklamowe, tzw. rich media.
Wśród czternastu zaawansowanych formatów rich media dostępne są m.in. różne formy prezentacji materiałów wideo. Oferta obejmuje osiem mobilnych wersji serwisów i jedenaście aplikacji mobilnych z portfolio Ringier Axel Springer Polska.
- Nasze biuro reklamy online odczuwa od pewnego czasu zwiększone zainteresowanie reklamą mobilną, zarówno ze strony domów mediowych, jak i klientów końcowych. Staramy się sprostać ich oczekiwaniom, dlatego wciąż poszerzamy naszą ofertę. Do końca roku mamy zamiar wprowadzić jeszcze kilka nowych możliwości reklamowych w obrębie naszego mobilnego portfolio - mówi Andrzej Kamiński, dyrektor reklamy online w Ringier Axel Springer Polska.
Serwisy mobilne wydawcy przyciągają miesięcznie ponad 461 tys. unikalnych użytkowników, którzy generują w sumie 4,2 mln odsłon (dane Smart AdServer za czerwiec 2012 roku).
Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska z multimedialnymi reklamami w serwisach mobilnych