„Rinke za kratami 2” śledziło 680 tys. widzów. 10,74 mln zł z reklam
Cykl dokumentalny „Rinke za kratami 2” oglądało 684 tys. osób, o 275 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu. Polsat w czasie emisji produkcji przegrał ze wszystkimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 10,74 mln zł.
Drugi sezon cyklu „Rinke za kratami” nadawany był w Polsacie w środy o godz. 22.10, w okresie od 7 września do 9 listopada br. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 684 tys. widzów, co przełożyło się na 6,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,79 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 822 tys. oglądających, zgromadził pierwszy odcinek formatu.
Widownia trzech topowych odcinków cyklu „Rinke za kratami”
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
07-09-2016 | 22:11:11 | 23:13:12 | 822 345 | 8,27% |
28-09-2016 | 22:09:51 | 23:09:56 | 760 848 | 7,37% |
14-09-2016 | 22:10:57 | 23:10:08 | 756 655 | 7,08% |
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program „Rinke za kratami” stracił 275 tys. widzów. Pierwszą serię śledziło średnio 959 tys. osób, przy udziałach wynoszących 9,45 proc. w 4+ oraz 12,72 proc. w 16-49.
Polsat w paśmie nadawania formatu przegrał ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie wśród „wielkiej czwórki” zajął TVN, emitujący wówczas gł. „Azję Express” i początki filmów fabularnych, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 12,97 proc. Druga była TVP2 (gł. filmy; 8,58 proc.), a trzecia - TVP1 (różne audycje, m.in. „Magazyn śledczy Anity Gargas” i mecze piłki nożnej; 7,79 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był wiceliderem za TVN, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie 16-59 pierwszy był TVN, druga - TVP2, trzeci - Polsat, a czwarta - TVP1.
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVN | 1 362 296 | 12,97% | 900 094 | 19,03% | 1 088 838 | 15,90% |
TVP2 | 901 581 | 8,58% | 366 914 | 7,76% | 579 757 | 8,46% |
TVP1 | 818 594 | 7,79% | 319 157 | 6,75% | 479 108 | 6,99% |
Polsat - Rinke za kratami 2 | 683 571 | 6,51% | 404 435 | 8,55% | 533 302 | 7,79% |
Wpływy reklamowe z premierowych odcinków cyklu wyniosły 10,74 mln zł. Dla porównania druga edycja z reklam zarobiła 12,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Rinke za kratami” to cykl dokumentalny, w którym widzowie poznają wszystkie aspekty funkcjonowania zakładu karnego i życia w nim. Przewodnikiem po więzieniu jest Rinke Rooyens, który pokazuje pracę funkcjonariuszy oraz przedstawia historie osadzonych.
Dziesięcioodcinkowa druga seria programu zrealizowana została w Zakładzie Karnym w Siedlcach.
Producentem wykonawczym serialu jest Rochstar. Reżyserem i autorem scenariusza są Rinke Rooyens i Piotr Jaworski.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rinke za kratami 2” śledziło 680 tys. widzów. 10,74 mln zł z reklam