RMF FM nowym liderem w Łodzi - Trójka, Jedynka i TOK FM ostro do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2013 roku do maja 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
Na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało RMF FM (pomimo spadku udziału z 15,2 proc. do 14,0 proc.). Z kolei na drugą lokatę spadło Radio ZET (z 15,3 proc. do 13,0 proc.).
Ostatnią pozycję podium zajęła Trójka (wzrost z 9,8 proc. do 11,9 proc.). Natomiast czwarta lokata należała do Jedynki (z 9,0 proc. do 11,4 proc.).
Łódź | Wszyscy 15-75 | |||
czerwiec 2012 : listopad 2012 | grudzień 2012 : maj 2013 | czerwiec 2013 : listopad 2013 | grudzień 2013 : maj 2014 | |
Radio RMF FM | 14,1% | 15,2% | 14,0% | 14,0% |
Radio ZET | 13,4% | 15,3% | 12,2% | 13,0% |
Trójka | 10,0% | 9,8% | 10,2% | 11,9% |
Jedynka | 10,5% | 9,0% | 9,9% | 11,4% |
Radio ESKA (Łódź) | 9,8% | 8,2% | 8,0% | 10,8% |
Radio Złote Przeboje 101,3 FM (Pabianice) | 7,9% | 8,6% | 7,2% | 7,2% |
Radio TOK FM | 3,8% | 2,6% | 4,0% | 4,3% |
Radio Parada (Łódź) | 3,7% | 6,3% | 3,8% | 3,4% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock | 4,8% | 6,0% | 5,5% | 3,2% |
Radio Wawa (Łódź) | 3,9% | 4,8% | 3,4% | 3,0% |
Radio ZET CHILLI | 2,5% | 1,7% | 1,9% | 2,7% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 | 2,6% | 1,6% | 1,8% | 2,5% |
Polskie Radio Łódź | 3,2% | 2,5% | 2,9% | 2,2% |
Radio Plus Łódź | 0,6% | 1,4% | 9,4% | 2,1% |
Radio ZET Gold (Łódź) / do 2013-06 Radio Planeta (Łódź) | 2,5% | 1,8% | 1,3% | 2,0% |
Radio Eska Rock (Warszawa) / do 2013-11 Radio VOX FM (Warszawa) | 0,0% | 0,0% | 0,1% | 1,5% |
Radio Maryja | 2,7% | 1,8% | 1,7% | 1,4% |
Dwójka | 0,6% | 0,8% | 0,7% | 1,0% |
Czwórka | 0,9% | 0,4% | 0,5% | 0,5% |
Radio PiN | 0,4% | 0,3% | 0,2% | 0,4% |
Radio Niepokalanów | 0,6% | 0,8% | 0,1% | 0,3% |
Studenckie Radio Żak (Łódź) | 0,2% | 0,2% | 0,4% | 0,3% |
Radio RMF MAXXX (Kielce) | 0,0% | 0,2% | 0,3% | 0,1% |
N= | 1 809 | 2 052 | 2 083 | 2 093 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: RMF FM nowym liderem w Łodzi - Trójka, Jedynka i TOK FM ostro do góry
W przypadku TOK FM było 2,6%, a jest 4,3% - czyli ostro do góry:)