SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM umacnia pozycję lidera

Liderem rynku stacji ogólnopolskich pozostaje radio RMF FM, które utrzymuje sporą przewagę nad Radiem Zet.

Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatnim badaniu  (II– IV.06) 21,6 proc. co  w stosunku do poprzedniej fali ( (I – III.06) oznacza wzrost o 0,2 proc. - wynika z najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,0 proc. udziałem w rynku  (poprzednio 18,8 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,3 proc. (spadek o 0,6%), a na czwartym "Trójka" - 6,2 proc. (wzrost o 0,1 proc.).
 
Kolejne Radio Maryja – 2,4 proc. (spadek o 0,1 proc.), Radio Bis – 0,8 proc. (wzrost o 0,1 proc.), Dwójka – 0,8 proc. (wzrost o 0,1 proc.).

Nie zmienił się udział w rynku rozgłośni ponadregionalnych. Natomiast wśród grup radiowych liderem pozostaje Grupa Time, która ma 7,9 proc. udział w rynku (bez zmian). Na drugim miejscu Audytorium 17 z udziałem na poziomie 5 proc. (bez zmian).   Grupa radiowa Agora ma 4,6 proc. udziału (wzrost o 0,2 proc.), a Ad.point – 1,6 proc. (wzrost o 0,1 proc.).

 

Słuchalność stacji radiowych luty-kwiecień 2006
 Udział w rynku (%)Zasięg tygodniowyZasięg dzienny
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM21,60%74,40%27,20%
Radio Zet19,00%68,00%24,10%
Jedynka 14,30%45,10%15,80%
Trójka6,20%40,40%7,30%
Radio Maryja2,40%18,10%3,90%
Bis Polskie Radio0,80%8,50%1,00%
Dwójka 0,80%23,40%1,20%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM0,80%4,60%1,10%
Radio Wawa0,80%10,00%1,40%
Radiostacja0,60%5,40%1,30%
Grupy radiowe
Grupa TIME [43]7,90%33,00%10,70%
Audytorium 17 [17]5,00%48,80%7,70%
Grupa AGORA [28]4,60%28,00%6,10%
Grupa AdPoint [11]1,60%8,90%2,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, luty-kwiecień, próba: 22 976

 wyniki za I kwartał 2006

Dołącz do dyskusji: RMF FM umacnia pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl