„Trolle swoje… a my swoje” - RMF FM reklamuje wywiady Mazurka, Szczuki i Terlikowskiego
W nowej reklamie wywiadów publicystycznych w RMF FM przytoczono hejterskie opinie pod adresem Roberta Mazurka, Kazimiery Szczuki i Tomasza Terlikowskiego. „Trolle swoje… a my swoje” - komentuje rozgłośnia.
W reklamie do inwektyw internetowych na temat Roberta Mazurka, Kazimiery Szczuki i Tomasza Terlikowskiego dodano komentarz RMF FM: Trolle swoje… a my swoje. Radio RMF24 - jedno studio, różne poglądy!”
RMF24 to nadawana od marca ub.r. internetowa rozgłośnia informacyjno-publicystyczne, przy czym wywiady publicystyczne są też obecne na głównej antenie RMF FM. Te emitowane po godz. 8 od ponad sześciu lat prowadzi Robert Mazurek.
Tomasz Terlikowski od ponad roku jest jednym z gospodarzy rozmów po godz. 18, a od września br. prowadzi też w RMF24 audycję publicystyczną emitowaną od poniedziałku do piątku w godz. 12:30-14:30.
Kazimiera Szczuka do grona gospodarzy wywiadów po godz. 18 dołączyła z początkiem września br. W pierwszych rozmowach zaliczyła sporo błędów i przejęzyczeń, spadło na nią sporo krytyki w mediach społecznościowych. - Zupełnie bezsensownie zaatakowałam gościa, przerywałam mu, krzyczałam na niego, właściwie nie dawałam mu dojść do słowa. To było niegrzeczne, niekulturalne, po prostu głupie i chamskie - przyznała Szczuka po swoim premierowym wywiadzie w RMF FM.
RMF FM swoje audycje publicystyczne regularnie reklamuje, m.in. w prasie. Nowa reklama ukazała się w „Polityce”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Według badania Radio Track od sierpnia do października br. RMF FM miało 30,2 proc. udziału w rynku słuchalności, tyle samo co rok wcześniej.
Spółka nadająca RMF FM i RMF24 w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 29,3 proc. do 105,68 mln zł i zysku netto z 13,97 do 17,88 mln zł.
Dołącz do dyskusji: „Trolle swoje… a my swoje” - RMF FM reklamuje wywiady Mazurka, Szczuki i Terlikowskiego